فروش انواع لپ تاپ موبایل و...

خرید لپ تاپ و دیگر لوازم جانبی هوشمند با بهترین قیمت

فروش انواع لپ تاپ موبایل و...

خرید لپ تاپ و دیگر لوازم جانبی هوشمند با بهترین قیمت

مینی کیس نسل 7

Mini Case ها در واقع همان کیس های معمولی می باشند ولی در ابعاد کوچک تر نسبت به کیس های معمولی تولید می شوند. هر برندی برای کیس های مینی خود نام به خصوصی را انتخاب کرده و این تفاوت ابعاد را در آن نام نشان می دهند.

برای اطلاعات بیشتر از مینی کیس نسل 7 با ما در ارتباط باشید. 

اگر شما می خواهید از امکانات یک کامپیوتر قدرتمند قابل ارتقا در اندازه ای کوچک و جاگیری کمتری نسبت به کیس های بزرگ رایج، بهره مند شوید، یک مینی کیس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. Mini Case در ایران غالباً به صورت کیس های استوک وارداتی عرضه می شوند. این کیس ها جمع و جورتر از کیس های معمولی هستند و برای افرادی و کسب و کارهایی که تمایل دارند سیستم دسکتاپ آنها فضای کمتری را اشغال کند مناسب هستند.
هر یک از برندهای تولید کننده این سیستم ها، نام خاصی را روی این نوع از سیستم های تولیدی خودشان گذاشته اند تا این سیستم ها را از کیس های بزرگ تولیدی شان تمییز دهند. به عنوان مثال، شرکت HP نام مینی کیس های کارخانه خودش را small factor و شرکت DELL نام این کیس ها را ultra گذاشته اند.

در Mini Case به علت ابعاد کوچکتر نمی توان از چند هارد استفاده کرد در حالی که این امکان در کیس های با اندازه  های بزرگتر امکان پذیر است. یکی دیگر از محدودیت های کیس های کوچک در مقایسه با کیس های بزرگتر این است که کاربر مجاز است فقط از گرافیک های متناسب با این نوع کیس استفاده نماید در حالی که در کیس های بزرگتر این محدودیت وجود ندارد. و همینطور هر کارت گرافیکی را نمی توان روی این کیس ها استفاده کرد و در حالت معمول باید از کارت گرافیک مخصوص آنها استفاده کنید.

قیمت کیس های مینی در مقایسه با کیس های بزرگتر بیشتر است البته این امر وابسته به امکانات مینی کیس ها می باشد و نمی توان به وضوح گفت که این افزایش قیمت و یا کاهش آن به چه چیزی بستگی دارد.

غالبا قیمت کیس های مینی نسبت به کیس های معمولی با سخت افزار مشابه آنها بیشتر است. البته فرمول مشخصی برای محاسبه ارزان تر یا گران تر بودن این نوع کیس نسبت به سایر کیس ها وجود ندارد.
در پاسخ به این پرسش که آیا خرید یک مینی کیس با قیمتی نسبتا بیشتر از یک کیس معمولی برای شما، تصمیم درستی هست یا خیر، تا حدود زیادی بستگی به معیارها و نوع استفاده شما از این سیستم ها دارد.

مینی کیس ها با توجه به ابعاد و اندازه ی کوچکی که دارند دارای طرفداران زیادی هستند. و همچنین بسیار جمع و جورتر از آنها هستند. این قابلیت این کیس ها را برای استفاده در محیط های اداری و حتی منازل بسیار مقبول ساخته است. البته این را هم نباید نادیده بگیریم که در نظر اکثریت افراد، این کیس ها ظاهر شیک تری هم نسبت به سایر کیس ها دارا می باشند.

این نوع کیس نیز همانند سایر کیس ها، تا حدود زیادی قابلیت ارتقا دارد. رم، گرافیک و هارد این نوع سیستم مانند سایر کیس ها قابل ارتقا است. البته به علت اندازه کوچکتر آن، دارای برخی محدودیت ها نیز می باشد. مثلا در برخی Mini Case ها با فضای کوچکتر، لازم است از قطعات لپ تاپی استفاده شود. همچنین این کیس ها به کارت گرافیک مخصوص Mini Case نیاز دارند و در صورتی که بخواهید از سایر کارت های گرافیک استفاده کنید، لازم است از یک پایه مخصوص کمک بگیرید. در حالی که در کیس های بزرگ این مشکلات وجود ندارند.
بدنه کیس های مینی نسبت به سایر کیس های بزرگ مقاوم تر است و در صورتی که به زمین بخورند، خطر چندانی قطعات داخل آنها را تهدید نمی کند.

خرید مانیتور استوک

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

برای اطلاعات بیشتر از خرید مانیتور استوک با ما در ارتباط باشید. 

در ایران به طور کلی نسبت به کالاهای کارکرده یا لپ تاپ استوک یک دید منفی وجود دارد. اما باید در نظر داشته باشید که همیشه کالاهای کارکرده به معنی کالاهای دور انداختنی و به درد نخور نیستند. در کشور ما زمانی که حرف از لپ تاپ استوک به میان می آید، ذهن همه به سمت لپ تاپ های دست دوم، معیوب و غیر قابل استفاده کشیده می شود. اما در واقع همیشه این طور نیست! در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته می شود.

چرا لپ تاپ استوک بخریم ؟

خرید لپ تاپ استوک علاوه بر مزایای مهمی از جمله قیمت مناسب، کیفیت و سخت افزار قدرتمند، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. هرگز از افراد سود جو چیزی خریداری نکنید. می توانید در میان انواع لپ تاپ استوک، بسته به نیازتان یکی از لپ تاپ های لمسی، صنعتی، سبک وزن، نازک، گیمینگ و حرفه ای را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ استوک اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت لپ تاپ استوک کشیده می شوند. در این بین لپ تاپ استوک لنوو و لپ تاپ استوک HP از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با توجه به قیمت اصلی آنها در بازار، بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوالات رایج در رابطه با سیستم مانیتور استوک سامسونگ  است. مانیتور‌ یکی از پر کاربرد‌ترین قطعاتی است که در سیستم‌ رایانه‌ از آن استفاده می‌شود. مانیتور‌ می‌تواند به راحتی تمام فعالیت‌های ورودی را دریافت و خروجی مطلوبی را ارائه دهد. صفحه مانیتور‌ تمام عملیات‌های اجرایی را به کاربر نشان می‌دهد. بدون وجود مانیتور، هیچ داده و ورودی قابل به مشاهده نبود. نمایش اطلاعات به کمک مانیتور انجام می‌شود.

مانیتور‌ها در دسته بندی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متفاوتی تولید شده‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دسته اول برای مانیتور‌های تک رنگ و دسته دوم برای مانیتور رنگی است. علاوه بر این، مانیتور‌های تک رنگ و رنگی در سیستم تلویزیونی نیز استفاده می‌شوند.

لپ تاپ نیز به نوعی از مانیتور تشکیل شده است. البته نوع ساخت آن نسبت به مانیتور‌های مستقل بسیار خاص‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر است. لپ تاپ یک صفحه بسیار تخت دارد. ظرافت خاصی نیز در ساختار آن شکل گرفته است. یکی از خصوصیات مانیتور استوک مشاهده تصاویر با کیفیت استاندارد است. این تصاویر به شکل پیکسل ساخته شده‌اند. در واقع پیکسل به نقاط کوچک در کنار هم گفته می‌شود.

کیس استوک نسل8

مینی کیس HP EliteDesk 800 G2 دارای ابعاد 17.52 سانتی متر عرض ، 17.78 سانتی متر عمق و 3.3 سانتی متر ارتفاع ، است . مینی کیس استوک HP EliteDesk 800 G2 دارای پردازنده اینتل Core i5 6600 نسل 6 با سرعت پایه 3.3 گیگاهرتز و 4 هسته است . رم دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 است و قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت را دارد . حافظه داخلی با ظرفیت 500 گیگابایت از نوع HDD SATA است که قابلیت ارتقا تا 4 ترابایت و یا تعویض با حافظه های پرسرعت SSD را دارد . همه اینها به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند تا HP EliteDesk 800 G2 دارای کارایی و عملکرد بسیار خوبی باشد .

برای اطلاعات بیشتر از کیس استوک نسل 8 با ما همراه باشید. 

از کامپیوتر دست دوم EliteDesk 800 G2 می توان برای انجام کارهای مهندسی ، طراحی ، انجام پروژه های تجاری و اجرای روان نرم افزارهای کاربردی استفاده کرد . همچنین می توان آن را برای اجرای نرم افزارهای Word ، EXel ، PowerPoint ، نرم افزارهای حسابداری و یا نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و اتوکد به کار گرفت .

کیس کامپیوتر فضایی برای جمع آوری قطعات کامپیوتر است.

موضوع مهمی که شاید ندانید این است که شما بدون کیس هم می توانید ازذکامپیوتر خود استفاده کنید؛ یعنی می توانید تمامی قطعات را بر روی یک میز قرار دهید و کامپیوتر را روشن کنید.

پس چرا از کیس استفاده می کنیم؟

اگر قطعات اصلی را به جای داخل کیس روی میز قرار دهید

  1. حمل ونقل کامپیوتر دشوار و بعضا امکان ناپذیر می شود؛

۲. خنک کنندگی لازم صورت نمی گیرد و قطعات دچار آسیب می شوند؛

٣. کارایی قطعات کاهش پیدا می کند.

کیس های کامپیوتر بر اساسدجنس بدنه، قابلیت های برند و تقسیم و قیمت گذاری می شوند؛ ولی همگی تقریبأ کار یکسانی انجام می دهند و آن هم جمع آوری قطعات در داخل خودشان است.

در حال حاضر، قیمت کیس کامپیوتر تنها از چند ده هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

پس هنر انتخاب کیس مناسب را یاد بگیرید.

برای انتخاب یک گیس خوب و متناسب با نیازتان، باید ویژگی های زیر را مدنظر قرار دهید.

استاندارد بودن

کیس کامپیوتر باید از لحاظ جنس بدنه، اندازه حسینی برای قرارگیری مادربرد، مکان پیچها و سوراخ ها، مکان قرار گیری تجهیزات خنک کننده و استاندارد باشد.

کیس های بسیار بی کیفیتی در بازار وجود دارند که بدنه نازک آنها با فشار معمولی دست، دچار تورفتگی می شود؛ ولی متأسفانه هنوز تولید و استفاده می شوند.

جهت گردش هوا در کیس را باید طراح مشخص کرده باشد.

شیارهای جلو، کناره های بالا و پشت کیس برای عبور جریان هوا طراحی شده است.

در بیشتر کیس ها هوا از سمت جلو وارد می شود و بعد از عبور از روی مادربرد توسط فن های کیس و پاور، به سمت خارج کیس هدایت می شوند.

کیس های گران قیمت دارای چندین فن با توانایی کنترل میزان گردش و هوادهی هستند تا بتوان دمای لازم برای قطعات داخل کیس را تأمین کرد.

مادربرد کامپیوتر بر روی سینی کف کیس قرار می گیرد و با پیچ بسته می شود.

تمامی قطعاتی که مستقیما به آن وصل می شوند هم، بر روی آن قرار می گیرند و نیازی به جای جداگانه ندارند، مثل پردازنده، حافظه رم و کارت گرافیک؛ درحالی که حافظه های جانبی، مثل HDD و SSD و DVD به مکانی برای قرارگیری نیاز دارند که عموما در قسمت جلوی کیس قرار دارد.

کیس های مختلف از لحاظ تعداد محل های قرارگیری این قطعات، متفاوت اند؛ پس در هنگام خرید کیس به تعداد مورد نیازتان توجه کنید.

کیس استوک نسل8

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

چرا لپ تاپ استوک بخریم ؟

برای اطلاعات بیشتر از خرید لپ تاپ استوک با ما در ارتباط باشید.

عموما لپ تاپ های زیادی را می توان به عنوان بهترین لپ تاپ برای وب گردی و تماشای فیلم معرفی کرد اما در صورتی که قصد انتخاب یک گزینه اقتصادی را داشته باشید، کار کمی سخت خواهد شد. تماشای فیلم و وب گردی، به منابع سخت افزاری زیادی نیاز ندارد، از این رو مهم ترین فاکتوری که در هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید، کیفیت صفحه نمایش می باشد؛ سعی کنید لپ تاپ هایی با پنل IPS و رزولوشن Full HD را انتخاب کنید. طبیعتا از یک لپ تاپ انتظار دارید که در هر محیطی قابل استفاده باشد، از این رو ابعاد و وزن آن نیز فاکتوری تاثیر گذار خواهد بود

سری لپ تاپ های Vivobook ایسوس همواره انتخابی مناسب برای کاربری های مالتی مدیا به شمار می روند. این لپ تاپ ها با وجود قیمت کم، کانفیگی مناسب و راضی کننده در اختیارتان قرار می دهند. لپ تاپ ASUS Vivobook Max X543MA نیز یک لپ تاپ 15.6 اینچی از خانواده Vivobook ایسوس می باشد. این لپ تاپ علیرغم قیمت مناسبش، از یک نمایشگر با رزولوشن 1920*1080 یا Full HD بهره می برد که می تواند گزینه مناسبی برای تماشای فیلم باشد. این نمایشگر البته از پنل TFT بهره می برد که با وجود کارایی پایین، حضورش در این رنج قیمتی دور از ذهن نیست. در بخش پردازش اما یک پردازنده Intel Celeron N4020 در قلب تپنده این لپ تاپ وجود دارد که به وسیله 2 هسته واقعی و 2 هسته مجازی کلیه فعالیت های لپ تاپ را پردازش می کند.

خرید لپ تاپ استوک علاوه بر مزایای مهمی از جمله قیمت مناسب، کیفیت و سخت افزار قدرتمند، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. هرگز از افراد سود جو چیزی خریداری نکنید. می توانید در میان انواع لپ تاپ استوک، بسته به نیازتان یکی از لپ تاپ های لمسی، صنعتی، سبک وزن، نازک، گیمینگ و حرفه ای را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ استوک اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت لپ تاپ استوک کشیده می شوند. در این بین لپ تاپ استوک لنوو و لپ تاپ استوک HP از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با توجه به قیمت اصلی آنها در بازار، بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوالات رایج در رابطه با سیستم مانیتور استوک سامسونگ است. مانیتور‌ یکی از پر کاربرد‌ترین قطعاتی است که در سیستم‌ رایانه‌ از آن استفاده می‌شود. مانیتور‌ می‌تواند به راحتی تمام فعالیت‌های ورودی را دریافت و خروجی مطلوبی را ارائه دهد. صفحه مانیتور‌ تمام عملیات‌های اجرایی را به کاربر نشان می‌دهد. بدون وجود مانیتور، هیچ داده و ورودی قابل به مشاهده نبود. نمایش اطلاعات به کمک مانیتور انجام می‌شود.

مانیتور‌ها در دسته بندی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متفاوتی تولید شده‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دسته اول برای مانیتور‌های تک رنگ و دسته دوم برای مانیتور رنگی است. علاوه بر این، مانیتور‌های تک رنگ و رنگی در سیستم تلویزیونی نیز استفاده می‌شوند.

لپ تاپ نیز به نوعی از مانیتور تشکیل شده است. البته نوع ساخت آن نسبت به مانیتور‌های مستقل بسیار خاص‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر است. لپ تاپ یک صفحه بسیار تخت دارد. ظرافت خاصی نیز در ساختار آن شکل گرفته است. یکی از خصوصیات مانیتور استوک مشاهده تصاویر با کیفیت استاندارد است. این تصاویر به شکل پیکسل ساخته شده‌اند. در واقع پیکسل به نقاط کوچک در کنار هم گفته می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر از کیس استوک نسل 8 با ما در ارتباط باشید.

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

کیس ها قطعات مختلفی را در خود جای می دهند. اگر این قطعات دست دوم باشند به آن دستگاه کیس استوک گفته می شود که سلامت و کیفیت هر یک از این تجهیزات و قطعات نیز بسیار اهمیت دارد. در این راهنمای خرید، به اطلاعات مهم و ارزشمندی در این رابطه خواهیم پرداخت.

بدنه

بدنه با چهارچوب یک کیس استوک زمانی ارزش خرید دارد که ضربه نخورده باشد و هیچگونه آسیب یا ترک خوردگی به آن وارد نشده باشد. پس چنانچه چهارچوب دست نخورده باقی مانده باشد نیازی به هزینه اضافی و خرید یک کیس نو نخواهد بود و کیس دست دوم می تواند نیازهای شمارا مرتفع کند.

منبع تغذیه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های سخت افزاری کامپیوتر ها و در کیس دست دوم منبع تغذیه آن است پس حتما این قطعه را از مکانی خریداری کنید که کاملا از صداقت فروشنده آن اطمینان داشته باشید. یک منبع تغذیه که مدت طولانی کار کرده باشد انتخاب خوبی برای کیس استوک شما نخواهد بود.

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

چرا لپ تاپ استوک بخریم ؟

برای اطلاعات بیشتر از خرید لپ تاپ استوک با ما در ارتباط باشید.

عموما لپ تاپ های زیادی را می توان به عنوان بهترین لپ تاپ برای وب گردی و تماشای فیلم معرفی کرد اما در صورتی که قصد انتخاب یک گزینه اقتصادی را داشته باشید، کار کمی سخت خواهد شد. تماشای فیلم و وب گردی، به منابع سخت افزاری زیادی نیاز ندارد، از این رو مهم ترین فاکتوری که در هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید، کیفیت صفحه نمایش می باشد؛ سعی کنید لپ تاپ هایی با پنل IPS و رزولوشن Full HD را انتخاب کنید. طبیعتا از یک لپ تاپ انتظار دارید که در هر محیطی قابل استفاده باشد، از این رو ابعاد و وزن آن نیز فاکتوری تاثیر گذار خواهد بود

سری لپ تاپ های Vivobook ایسوس همواره انتخابی مناسب برای کاربری های مالتی مدیا به شمار می روند. این لپ تاپ ها با وجود قیمت کم، کانفیگی مناسب و راضی کننده در اختیارتان قرار می دهند. لپ تاپ ASUS Vivobook Max X543MA نیز یک لپ تاپ 15.6 اینچی از خانواده Vivobook ایسوس می باشد. این لپ تاپ علیرغم قیمت مناسبش، از یک نمایشگر با رزولوشن 1920*1080 یا Full HD بهره می برد که می تواند گزینه مناسبی برای تماشای فیلم باشد. این نمایشگر البته از پنل TFT بهره می برد که با وجود کارایی پایین، حضورش در این رنج قیمتی دور از ذهن نیست. در بخش پردازش اما یک پردازنده Intel Celeron N4020 در قلب تپنده این لپ تاپ وجود دارد که به وسیله 2 هسته واقعی و 2 هسته مجازی کلیه فعالیت های لپ تاپ را پردازش می کند.

خرید لپ تاپ استوک علاوه بر مزایای مهمی از جمله قیمت مناسب، کیفیت و سخت افزار قدرتمند، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. هرگز از افراد سود جو چیزی خریداری نکنید. می توانید در میان انواع لپ تاپ استوک، بسته به نیازتان یکی از لپ تاپ های لمسی، صنعتی، سبک وزن، نازک، گیمینگ و حرفه ای را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ استوک اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت لپ تاپ استوک کشیده می شوند. در این بین لپ تاپ استوک لنوو و لپ تاپ استوک HP از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با توجه به قیمت اصلی آنها در بازار، بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوالات رایج در رابطه با سیستم مانیتور استوک سامسونگ است. مانیتور‌ یکی از پر کاربرد‌ترین قطعاتی است که در سیستم‌ رایانه‌ از آن استفاده می‌شود. مانیتور‌ می‌تواند به راحتی تمام فعالیت‌های ورودی را دریافت و خروجی مطلوبی را ارائه دهد. صفحه مانیتور‌ تمام عملیات‌های اجرایی را به کاربر نشان می‌دهد. بدون وجود مانیتور، هیچ داده و ورودی قابل به مشاهده نبود. نمایش اطلاعات به کمک مانیتور انجام می‌شود.

مانیتور‌ها در دسته بندی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متفاوتی تولید شده‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دسته اول برای مانیتور‌های تک رنگ و دسته دوم برای مانیتور رنگی است. علاوه بر این، مانیتور‌های تک رنگ و رنگی در سیستم تلویزیونی نیز استفاده می‌شوند.

لپ تاپ نیز به نوعی از مانیتور تشکیل شده است. البته نوع ساخت آن نسبت به مانیتور‌های مستقل بسیار خاص‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر است. لپ تاپ یک صفحه بسیار تخت دارد. ظرافت خاصی نیز در ساختار آن شکل گرفته است. یکی از خصوصیات مانیتور استوک مشاهده تصاویر با کیفیت استاندارد است. این تصاویر به شکل پیکسل ساخته شده‌اند. در واقع پیکسل به نقاط کوچک در کنار هم گفته می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر از کیس استوک I7 با ما د رارتباط باشید.

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

کیس ها قطعات مختلفی را در خود جای می دهند. اگر این قطعات دست دوم باشند به آن دستگاه کیس استوک گفته می شود که سلامت و کیفیت هر یک از این تجهیزات و قطعات نیز بسیار اهمیت دارد. در این راهنمای خرید، به اطلاعات مهم و ارزشمندی در این رابطه خواهیم پرداخت.

بدنه

بدنه با چهارچوب یک کیس استوک زمانی ارزش خرید دارد که ضربه نخورده باشد و هیچگونه آسیب یا ترک خوردگی به آن وارد نشده باشد. پس چنانچه چهارچوب دست نخورده باقی مانده باشد نیازی به هزینه اضافی و خرید یک کیس نو نخواهد بود و کیس دست دوم می تواند نیازهای شمارا مرتفع کند.

منبع تغذیه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های سخت افزاری کامپیوتر ها و در کیس دست دوم منبع تغذیه آن است پس حتما این قطعه را از مکانی خریداری کنید که کاملا از صداقت فروشنده آن اطمینان داشته باشید. یک منبع تغذیه که مدت طولانی کار کرده باشد انتخاب خوبی برای کیس استوک شما نخواهد بود.

مانیتور استوک

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

چرا لپ تاپ استوک بخریم ؟

برای اطلاعات بیشتر از خرید لپ تاپ استوک با ما در ارتباط باشید.

عموما لپ تاپ های زیادی را می توان به عنوان بهترین لپ تاپ برای وب گردی و تماشای فیلم معرفی کرد اما در صورتی که قصد انتخاب یک گزینه اقتصادی را داشته باشید، کار کمی سخت خواهد شد. تماشای فیلم و وب گردی، به منابع سخت افزاری زیادی نیاز ندارد، از این رو مهم ترین فاکتوری که در هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید، کیفیت صفحه نمایش می باشد؛ سعی کنید لپ تاپ هایی با پنل IPS و رزولوشن Full HD را انتخاب کنید. طبیعتا از یک لپ تاپ انتظار دارید که در هر محیطی قابل استفاده باشد، از این رو ابعاد و وزن آن نیز فاکتوری تاثیر گذار خواهد بود

سری لپ تاپ های Vivobook ایسوس همواره انتخابی مناسب برای کاربری های مالتی مدیا به شمار می روند. این لپ تاپ ها با وجود قیمت کم، کانفیگی مناسب و راضی کننده در اختیارتان قرار می دهند. لپ تاپ ASUS Vivobook Max X543MA نیز یک لپ تاپ 15.6 اینچی از خانواده Vivobook ایسوس می باشد. این لپ تاپ علیرغم قیمت مناسبش، از یک نمایشگر با رزولوشن 1920*1080 یا Full HD بهره می برد که می تواند گزینه مناسبی برای تماشای فیلم باشد. این نمایشگر البته از پنل TFT بهره می برد که با وجود کارایی پایین، حضورش در این رنج قیمتی دور از ذهن نیست. در بخش پردازش اما یک پردازنده Intel Celeron N4020 در قلب تپنده این لپ تاپ وجود دارد که به وسیله 2 هسته واقعی و 2 هسته مجازی کلیه فعالیت های لپ تاپ را پردازش می کند.

خرید لپ تاپ استوک علاوه بر مزایای مهمی از جمله قیمت مناسب، کیفیت و سخت افزار قدرتمند، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. هرگز از افراد سود جو چیزی خریداری نکنید. می توانید در میان انواع لپ تاپ استوک، بسته به نیازتان یکی از لپ تاپ های لمسی، صنعتی، سبک وزن، نازک، گیمینگ و حرفه ای را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ استوک اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت لپ تاپ استوک کشیده می شوند. در این بین لپ تاپ استوک لنوو و لپ تاپ استوک HP از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با توجه به قیمت اصلی آنها در بازار، بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوالات رایج در رابطه با سیستم مانیتور استوک سامسونگ است. مانیتور‌ یکی از پر کاربرد‌ترین قطعاتی است که در سیستم‌ رایانه‌ از آن استفاده می‌شود. مانیتور‌ می‌تواند به راحتی تمام فعالیت‌های ورودی را دریافت و خروجی مطلوبی را ارائه دهد. صفحه مانیتور‌ تمام عملیات‌های اجرایی را به کاربر نشان می‌دهد. بدون وجود مانیتور، هیچ داده و ورودی قابل به مشاهده نبود. نمایش اطلاعات به کمک مانیتور انجام می‌شود.

مانیتور‌ها در دسته بندی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متفاوتی تولید شده‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دسته اول برای مانیتور‌های تک رنگ و دسته دوم برای مانیتور رنگی است. علاوه بر این، مانیتور‌های تک رنگ و رنگی در سیستم تلویزیونی نیز استفاده می‌شوند.

لپ تاپ نیز به نوعی از مانیتور تشکیل شده است. البته نوع ساخت آن نسبت به مانیتور‌های مستقل بسیار خاص‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر است. لپ تاپ یک صفحه بسیار تخت دارد. ظرافت خاصی نیز در ساختار آن شکل گرفته است. یکی از خصوصیات مانیتور استوک مشاهده تصاویر با کیفیت استاندارد است. این تصاویر به شکل پیکسل ساخته شده‌اند. در واقع پیکسل به نقاط کوچک در کنار هم گفته می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر از مانیتور استوک با ما در ارتباط باشید.

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

کیس ها قطعات مختلفی را در خود جای می دهند. اگر این قطعات دست دوم باشند به آن دستگاه کیس استوک گفته می شود که سلامت و کیفیت هر یک از این تجهیزات و قطعات نیز بسیار اهمیت دارد. در این راهنمای خرید، به اطلاعات مهم و ارزشمندی در این رابطه خواهیم پرداخت.

بدنه

بدنه با چهارچوب یک کیس استوک زمانی ارزش خرید دارد که ضربه نخورده باشد و هیچگونه آسیب یا ترک خوردگی به آن وارد نشده باشد. پس چنانچه چهارچوب دست نخورده باقی مانده باشد نیازی به هزینه اضافی و خرید یک کیس نو نخواهد بود و کیس دست دوم می تواند نیازهای شمارا مرتفع کند.

منبع تغذیه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های سخت افزاری کامپیوتر ها و در کیس دست دوم منبع تغذیه آن است پس حتما این قطعه را از مکانی خریداری کنید که کاملا از صداقت فروشنده آن اطمینان داشته باشید. یک منبع تغذیه که مدت طولانی کار کرده باشد انتخاب خوبی برای کیس استوک شما نخواهد بود.

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

چرا لپ تاپ استوک بخریم ؟

برای اطلاعات بیشتر از خرید لپ تاپ استوک با ما در ارتباط باشید.

عموما لپ تاپ های زیادی را می توان به عنوان بهترین لپ تاپ برای وب گردی و تماشای فیلم معرفی کرد اما در صورتی که قصد انتخاب یک گزینه اقتصادی را داشته باشید، کار کمی سخت خواهد شد. تماشای فیلم و وب گردی، به منابع سخت افزاری زیادی نیاز ندارد، از این رو مهم ترین فاکتوری که در هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید، کیفیت صفحه نمایش می باشد؛ سعی کنید لپ تاپ هایی با پنل IPS و رزولوشن Full HD را انتخاب کنید. طبیعتا از یک لپ تاپ انتظار دارید که در هر محیطی قابل استفاده باشد، از این رو ابعاد و وزن آن نیز فاکتوری تاثیر گذار خواهد بود

سری لپ تاپ های Vivobook ایسوس همواره انتخابی مناسب برای کاربری های مالتی مدیا به شمار می روند. این لپ تاپ ها با وجود قیمت کم، کانفیگی مناسب و راضی کننده در اختیارتان قرار می دهند. لپ تاپ ASUS Vivobook Max X543MA نیز یک لپ تاپ 15.6 اینچی از خانواده Vivobook ایسوس می باشد. این لپ تاپ علیرغم قیمت مناسبش، از یک نمایشگر با رزولوشن 1920*1080 یا Full HD بهره می برد که می تواند گزینه مناسبی برای تماشای فیلم باشد. این نمایشگر البته از پنل TFT بهره می برد که با وجود کارایی پایین، حضورش در این رنج قیمتی دور از ذهن نیست. در بخش پردازش اما یک پردازنده Intel Celeron N4020 در قلب تپنده این لپ تاپ وجود دارد که به وسیله 2 هسته واقعی و 2 هسته مجازی کلیه فعالیت های لپ تاپ را پردازش می کند.

خرید لپ تاپ استوک علاوه بر مزایای مهمی از جمله قیمت مناسب، کیفیت و سخت افزار قدرتمند، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. هرگز از افراد سود جو چیزی خریداری نکنید. می توانید در میان انواع لپ تاپ استوک، بسته به نیازتان یکی از لپ تاپ های لمسی، صنعتی، سبک وزن، نازک، گیمینگ و حرفه ای را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ استوک اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت لپ تاپ استوک کشیده می شوند. در این بین لپ تاپ استوک لنوو و لپ تاپ استوک HP از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با توجه به قیمت اصلی آنها در بازار، بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوالات رایج در رابطه با سیستم مانیتور استوک سامسونگ است. مانیتور‌ یکی از پر کاربرد‌ترین قطعاتی است که در سیستم‌ رایانه‌ از آن استفاده می‌شود. مانیتور‌ می‌تواند به راحتی تمام فعالیت‌های ورودی را دریافت و خروجی مطلوبی را ارائه دهد. صفحه مانیتور‌ تمام عملیات‌های اجرایی را به کاربر نشان می‌دهد. بدون وجود مانیتور، هیچ داده و ورودی قابل به مشاهده نبود. نمایش اطلاعات به کمک مانیتور انجام می‌شود.

مانیتور‌ها در دسته بندی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متفاوتی تولید شده‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دسته اول برای مانیتور‌های تک رنگ و دسته دوم برای مانیتور رنگی است. علاوه بر این، مانیتور‌های تک رنگ و رنگی در سیستم تلویزیونی نیز استفاده می‌شوند.

لپ تاپ نیز به نوعی از مانیتور تشکیل شده است. البته نوع ساخت آن نسبت به مانیتور‌های مستقل بسیار خاص‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر است. لپ تاپ یک صفحه بسیار تخت دارد. ظرافت خاصی نیز در ساختار آن شکل گرفته است. یکی از خصوصیات مانیتور استوک مشاهده تصاویر با کیفیت استاندارد است. این تصاویر به شکل پیکسل ساخته شده‌اند. در واقع پیکسل به نقاط کوچک در کنار هم گفته می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر از کیس استوک I7 با ما د رارتباط باشید.

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

کیس ها قطعات مختلفی را در خود جای می دهند. اگر این قطعات دست دوم باشند به آن دستگاه کیس استوک گفته می شود که سلامت و کیفیت هر یک از این تجهیزات و قطعات نیز بسیار اهمیت دارد. در این راهنمای خرید، به اطلاعات مهم و ارزشمندی در این رابطه خواهیم پرداخت.

بدنه

بدنه با چهارچوب یک کیس استوک زمانی ارزش خرید دارد که ضربه نخورده باشد و هیچگونه آسیب یا ترک خوردگی به آن وارد نشده باشد. پس چنانچه چهارچوب دست نخورده باقی مانده باشد نیازی به هزینه اضافی و خرید یک کیس نو نخواهد بود و کیس دست دوم می تواند نیازهای شمارا مرتفع کند.

منبع تغذیه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های سخت افزاری کامپیوتر ها و در کیس دست دوم منبع تغذیه آن است پس حتما این قطعه را از مکانی خریداری کنید که کاملا از صداقت فروشنده آن اطمینان داشته باشید. یک منبع تغذیه که مدت طولانی کار کرده باشد انتخاب خوبی برای کیس استوک شما نخواهد بود.