فروش انواع لپ تاپ موبایل و...

خرید لپ تاپ و دیگر لوازم جانبی هوشمند با بهترین قیمت

فروش انواع لپ تاپ موبایل و...

خرید لپ تاپ و دیگر لوازم جانبی هوشمند با بهترین قیمت

خرید کیس استوک

رابیتس به ورق های فولادی مشبکی گفته می شود که از ورق‌ های گالوانیزه گرم مختلفی تولید شده است. علاوه بر این، با بهره گیری از مفتول‌ های گالوانیزه رابیتس بندی به شکل یک لایه به شبکه فرعی اتصال پیدا می کند. به طور کلی رابیتس توسط کشش عرضی و پرس ورق های فولادی تهیه شده و سپس وارد مرحله برش می گردد. استفاده از رابیتس به طور معمول برای ساخت سقف‌ های کاذب، گچ کاری و گچ بری ها، پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش دادن بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترک‌ های ساختمانی و کارهای ترمیمی دیگر، دکوراسیون و … می‌ باشد. استفاده کردن از این محصول جهت اتصال کامل سطح دیوارها و به وجود آمدن یک زمینه مطلوب برای نصب نمودن اجزای تأسیسات برقی و مکانیکی و نهایتا انجام انواع رنگ کاری‌ های سیمانی و گچی، گاها پیشنهاد و اجرا می‌ شود. رابیتس سبب متصل شدن دیوارها شده و از هرگونه ترک ‌خوردگی و جدا شدن آن در کار جلوگیری می کند.راویز ساختمانی انواع مختلفی دارد و هریک از آن ها براساس نیاز مشخصی مورداستفاده قرار می گیرند. به طور کلی این محصول به دو صورت زیر دسته ‌بندی می‌ شود:

  • دسته بندی بر حسب ستون: یک برگ رابیتس معمولا از تعداد مشخص شده ای ردیف تشکیل می‌ شود و بر همین اساس هم آن را نام گذاری کرده اند.
  • بر حسب وزن: با توجه به ضخامت ورق مورداستفاده برای تولید رابیتس، وزن محصول مشخص می گردد.

وزن رابیتس 9 ستونه سبک معادل 660 گرم، وزن 9 ستونه نیمه سنگین معادل 790 گرم، و وزن 9 ستونه سنگین وزن هم معادل 870 گرم، می باشد. علاوه بر این رابیتس های 11 و 13 ستونه سبک، نیمه سنگین و سنگین نیز هر کدام وزن خاصی دارند. البته در حال حاضر در کشور‌های توسعه‌ یافته تعداد این ستون ‌ها به 17 عدد هم می‌ رسد اما در کشور ایران فعلا تا 13 ستون مورد مصرف قرار می‌ گیرد. معمولا رابیتس‌ های دارای 13 ستون وزن بیشتری نسبت به سایر رابیتس ها داشته و کیفیت بالاتری نیز دارند. همچنین از ملات کم تری برای اجرای آن ها استفاده می شود. تنها نکته ای که به نظر می رسد قیمتشان است که نسبت به رابیتس های 9 و 11 ستون بیش تر می باشد. رابیتس های 13 ستونه غالبا برای اجرای نمای ساختمان به دلیل تحمل وزن سنگ نما مورداستفاده قرار می گیرند. با این حال وزن رابیتس در سقف های کاذب اهمیت زیادی ندارد.

تعریف رابیتس بندی در ساختمان

به استفاده از شبکه های فلزی این محصول برای ساخت هر نوع سازه، رابیتس بندی می گویند. رابیتس کاری سقف ساده به منظور اهداف متفاوت فنی و ظاهری اعم از موارد زیر صورت می گیرد.

  • ایجاد طرح های زیباسازی سقف ها
  • نورپردازی های پنهان
  • اندودکاری کانال های تونل و تاسیسات
  • ساخت انواع تندیس ها
  • ایجاد سقف کاذب
  • ایجاد هر گونه پلاسترکاری های گچی و سیمانی
  • جلوگیری از ترک خوردگی های سطحی دیوارها و ستون ها

رابیتس بندی نما

امروزه توجه به نمای ساختمان از لحاظ زیبایی ظاهری و کیفیت و استحکام مصالح مصرفی بسیار مورد توجه می باشد. راویزبندی در نماهای ساختمانی سبب افزایش استحکام و مقاومت آن گردیده و از شکستگی و ترک خوردگی آن جلوگیری می نماید از این رو با استفاده از رابیتس بندی در نماهای ساختمانی می توان از هزینه های اضافی ناشی از تعمیرات جلوگیری نمود. از دیگر مزایای رابیتس بندی نما می توان به ترمیم شکستگی و ترک خوردگی در نما، زیرسازی برای اجرای کامپوزیت و نقش برجسته در نما اشاره کرد. به طور کلی رابیتس بندی با ایجاد زیرسازی مناسب در نما بستری مطلوب را برای چسباندن هرگونه مصالح به آن فراهم می نماید.

رابیتس بندی سقف

سقف کاذب رابیتس یکی از انواع محبوب سقف های کاذب بوده که امروزه طرفداران زیادی را در میان فعالان حوزه ساخت و ساز به خود اختصاص داده است. از جمله مزایای رابیتس بندی سقف ساده می توان به در دسترس بودن مصالح، سرعت اجرای مناسب و ایجاد طرح های متنوع اشاره نمود. رابیتس بندی سقف شامل سه مرحله اصلی اعم از نصب میلگردهای راویز، نصب رابیتس و گچ کاری می باشد. پس از نصب میلگردها، توری رابیتس بر روی آن ها قرار گرفته و جوش داده می شود. در مرحله نهایی نیز گچ کاری جهت حصول سطح یکنواخت انجام می گیرد.

رابیتس بندی دور ستون

به دلیل متفاوت بودن جنس آجر با مصالح فلزی در هنگام انبساط و انقباض ممکن است ترک هایی بر روی ستون ایجاد گردد. استفاده از رابیتس بندی دور ستون برای جلوگیری از ترک خوردگی و شکستن ستون های سازه می باشد. این کار امری ضروری بوده و بسیار تخصصی می باشد از این رو لازم است توسط افراد خبره صورت گیرد.

نمایشگر شهری

نمایشگر شهری معمولا در تقاطع‌های پر رفت و آمد و میادین شهری نصب می‌شود. از آنجایی که معمولا تراکم عبور و مرور در چنین محل‌هایی زیاد است، یک تبلیغ به دفعات زیادی توسط عابران مشاهده می‌شود. به همین دلیل چنین تبلیغاتی ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند. کسب و کارهای بزرگ سعی می‌کنند تا به روش‌های گوناگون برند یا محصولات خود را در معرض دید مخاطبان خود بگذارند.

آن‌ها تبلیغات خود را در محیط‌های مختلف از جمله رادیو، تلویزیون، مجلات و نشریات، بیلبوردهای تبلیغاتی، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی خود به نمایش می‌گذارند. تلویزیون شهری با امکان نمایش چندین تبلیغ متفاوت می‌تواند هزینه تبلیغات را برای کسب و کارها به شدت کاهش دهد. همچنین در این نوع از تبلیغ امکان ایجاد تغییرات در کلیپ‌های تبلیغاتی به سادگی امکان‌پذیر است. در حالی که این قابلیت در بیلبوردهای تبلیغاتی ثابت وجود ندارد.

قیمت تلویزیون و نمایشگر شهری را از ما بخواهید.

قیمت تلویزیون شهری تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است، که موجب بالا یا پایین رفتن قیمت نهایی فاکتور شما خواهد‌شد. در بخش زیر آن‌ها را بررسی خواهیم کرد:

1

ابعاد تلویزیون شهری

ابعاد و اندازه روی قیمت تمام شده تاثیر مستقیم دارد. هر چه ابعاد تلویزیون شهری بزرگ‌تر باشد، باید پایه و ستون قوی‌تری برای نگهداری آن داشته باشیم. بالطبع ستون‌های قوی باید بر روی فونداسیون مناسبی نیز نصب شوند. با بزرگتر‌شدن صفحه‌نمایش، ماژول‌های استفاده شده و همچنین تعداد پاورها افزایش پیدا خواهد‌کرد. در نهایت با‌تغییر ابعاد تلویزیون، هزینه تمام‌شده افزایش پیدا می‌کند.

2

خنک کننده

یک تلویزیون بصورت طبیعی گرمای زیادی را از طریق منبع تغذیه خود ایجاد می‌کند. باید از ابتدای طراحی، به فکر خنک‌سازی و نصب فن یا کولر بر روی پایه تلویزیون باشیم. هر‌چقدر دستگاه شما درجه‌حرارت کمتری داشته باشد، عمر بالاتر و همچنین ایمنی بیشتری خواهد‌داشت.
نکته مهم : اگر شما تلویزیون شهری را در مناطق گرمسیری نصب می‌کنید، حتما از یک کولر گازی قدرتمند برای خنک کردن قطعات استفاده کنید.

3

زیباسازی پایه نصب

نصب تلویزیون شهری در چهارراه‌های شلوغ و پر رفت و آمد انجام می‌شود. بنابراین اهمیت دارد که، قطعاتی که تلویزیون روی آن نصب می‌شود، زیبا و شکیل باشند. هزینه کامپوزیتی که برای پایه و بدنه تلویزیون صرف می‌شود را حتما در برآورد قیمت نهایی خود لحاظ کنید.

4

جنس و برند قطعات

قطعات مورد استفاده (نوع و جنس کابینت‌ها و پوشش‌بدنه، نوع و کیفیت ماژول، پاور، کارت‌کنترلر یا مین‌برد، ویدیو پروسسور و …) می‌تواند بر روی قیمت تمام شده تاثیر بگذارد.

5

امنیت تلویزیون شهری

حفاظت نرم‌افزاری و سخت افزاری تلویزیون اهمیت زیادی دارد. برای اینکه سارقین یا هکرها نتوانند به تلویزیون و تجهیزات آن دسترسی پیدا کنند باید تجهیزات ایمنی بر روی آن نصب شود. همچنین برای محافظت از جان اپراتوری که کار تعمیر و نگهداری تلویزیون را برعهده می‌گیرد نیز باید پلکان مطمئن و نرده‌های حفاظتی نصب نمود.

قابلیت‌های کلیدی تلویزیون و نمایشگر شهری

ضعف ابزارهای تبلیغاتی که تکنولوژی غیر قابل ارتقاء دارند و هزینه‌های بالای تعویض در مناسبت‌های گوناگون، یکی از دلایل مهم برتری نسل جدید است. ابزارهای تبلیغاتی مانند تابلوهای بنر، تابلوهای فلکسی، تابلوهای LED ثابت و تابلو نئون همگی یکبار مصرف هستند و قابلیت ساخت و طراحی مجدد را ندارند. در سال‌های اخیر سطح تبیلغات شهری بسیار با گذشته فاصله گرفته است. همچنین تاثیرات بسیار پایین ابزارهای تبلیغاتی قدیمی در نگاه عابران، نسبت به نمایشگرهای شهری از جمله دلایل ضعف آنها بوده است.

قابلیت‌های ویژه و قدرتمند نمایشگرهای شهری مدرن را باهم بررسی کنیم:

  • اجرای تمامی فرمت‌های صوتی و تصویری.
  • انعطاف پذیری و راه اندازی حتی به صورت منحنی و سه بعدی.
  • ضد‌ضربه و ضد‌آب، مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و شرایط‌ بد جوی.
  • طول‌عمر بسیار بالای قطعات و لوازم مصرفی.
  • قابلیت طراحی و راه‌اندازی تبلیغات نرم‌افزاری به‌صورت نامحدود.
  • خروجی صدای استریو و اضافه‌شدن سیستم‌های صوتی قدرتمند.
  • زاویه دید و وضوح بسیار بالا از فاصله نزدیک و دور با پرتاب‌نور بسیار‌بالا.
  • دامنه کنترلی و ارتباطی گسترده بین اپراتور و نمایشگر شهری..
  • استفاده آسان در شبکه‌های درون سازمانی.
  • اتصال همراه با امنیت بسیار بالا، از راه‌دور بر بستر شبکه‌های وایرلس و رادیویی.
  • قابلیت کنترل بین‌شهری و بین‌استانی در هر‌نقطه با سیستم‌های کلود.
  • ارتباط آفلاین و آنلاین (کارت کنترلر – استفاده از ویدیو پروسسور)

این مزایا در هیچ‌یک از ابزارهای تبلیغاتی که پیش‌تر ذکر شد وجود ندارند. همین امر دلیل خوبی بر قدرت غیر‌قابل مقایسه این محصول با سایر محصولات هم‌رده خود است و موجب کنار‌زدن رقبا شده است.

ورق نسوز

ورق Heat resistant Steel

ورق نسوز استحکام آن تا دمای ۶۰۰ درجه سانتیگراد به هم نمی ریزد و تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد از خود مقاومت نشان می دهد.

در مورد گداختگی و سوختن این ورق های آلیاژی بایست دو نکته را مد نظر قرار داد:

۱- مقاومت در برابر اثر گاز‌هایی نظیر اکسیژن و اکسیدهای کربن، بخار آب و گازهای حاوی گوگرد در دمای بالا

۲- عدم تغییر خواص مکانیکی در دمای بالا

پیشنهاد مطالعه: عملیات بر روی فولاد ck45

ورق نسوز ۱۴Cr Mo45 steel plate

این خصوصیات اغلب به دلیل وجود عنصر کروم Cr در پدید آمده و با افزایش دما، باید مقادیر کروم بیشتری با آن ها آلیاژ شود تا از سوختن (درشت دانه شدن) فولاد جلوگیری به عمل آید. از فولاد نسوز برای ساخت و مقاوم به دمای بالا، لوله‌های تاسیسات دیگ‌های بخار و مبدل های حرارتی، پره‌ ی توربین‌های گازی و بخاری، سوپاپ دود موتورهای احتراقی و … استفاده می‌شود. در مقابل حرارت تا دمای ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد مقاوم بوده و در تمامی مواردی که قطعه در معرض حرارت یا آتش قرار می‌گیرد قابل استفاده است.

ورق های نسوز به نام ۱۴Cr Mo45 steel plate نیز معروف می باشد.

کاربردها

کوره‌های عملیات حرارتی فولاد و ابزارهای مربوطه – کوره‌های پخت لعاب و سیمان، قالب شیشه کریستال و … .

ورق نسوز 4841

با نام دقیق تر 1.4841 یا 310 استیل نسوزیست که با توانایی تحمل حرارت قریب به 1200 درجه سلسیوس به عنوان ماده اولیه و اصلی ساخت چنین کوره هایی مورد استفاده قرار می گیرد . در راه یافتن مراکز فروش ورق نسوز 4841 لازم است تا بدانیم ، زمانی که آلیاژی دارای 24 الی 26% کروم و 19 الی 22% نیکل در ساختار خود باشد، طبیعی است که این محصول توانایی زیادی برای تحمل گرمای زیاد داشته و بدون پوسته پوسته شدن ، اکسیداسیون در دمای بالا یا تغییر فرم به فعالیت خود ادامه می دهد .
از این گذشته در کنار بدنه اصلی کوره های مذکور ، گاهی سینی های حمل برای پخت چینی ، پاتیل های حمل مذاب هایی فلزی اما غیر آهنی مانند روی ، مس ، آلومینیوم و همچنین ملاقه های برداشت و انتقال مذاب نیز مستلزم ساخته شدن از آلیاژی نسوزند که در این مورد ورق نسوز 4841 گزینه مناسبی به حساب می آید .

ورق نسوز 4845

ورق 1.4845 جزء خانواده آلیاژ های استنلس استیل یا همان زنگ نزن می باشد. که در استاندارد DIN آلمان با نام استیل 310 نیز شناخته می شود. و همچنین با مشخصه X8CrNi25-21 نیز در میان فولادها معروف می باشد. همچنین این آلیاژ با نام استیل نگیر 310 نیز در بازار به کار برده می شود. این فولاد دارای 2 نوع 310 و 310S می باشد. استیل 310S ورژن کم کربن استیل 310 است که قابلیت جوشکاری بهتری داشته ولی استحکام دمای بالای آن در مقایسه با 310 کمتر است.
میزان بالای کروم و نیکل در ورق 1.4845 علاوه بر اینکه مقاومت در برابر حرارت آن را افزایش داده است. سبب افزایش مقاومت به خوردگی بخصوص در محیط های مایع می شود. نوع دیگر این فولاد که ورق استنلس استیل 310s می باشد، دارای کربن و کم جوش پذیری بهتر نسبت به 310 می باشد.
مقاومت کششی: 520 مگاپاسکال
مدول الاستیسیته یا مدول یانگ: 200 گیگاپاسکال
سختی ویکرز: 225 HV

از این ورق برای کاربردهایی همچون استفاده در قطعات کوره، قطعات مشعل نفت، مبدل های حرارتی، سیم جوشکاری و الکترود، لوله های احتراق، کوره پخت سیمان و… استفاده می شود.

گچبری شیک

امروزه، بیش از گذشته، به زیبایی دکوراسیون داخلی منزل، توجه می‌شود. با توجه به نوع ساخت خانه‌های مدرن امروزی، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی نیز همراه با ابزار آلات و مصالح ساختمانی به روز انجام می‌شود. در بسیاری از واحدهای مسکونی و حتی واحدهای تجاری، هنوز از مصالح ساختمانی مانند گچبری برای تزیین دیوار یا سقف استفاده می‌شود. جالب است بدانید که، بسیاری از صاحبان و مالکان ساختمان‌های لوکس و مدرن، از انواع مدل‌های گچبری به ویژه گچبری سقف برای تزیین و زیباسازی سقف ساختمان استفاده می‌کنند.

گچبری سقف به دلیل چسبندگی، رنگ‌پذیری، انعطاف‌پذیری یا شکل‌گیری آسان و همچنین قیمت مناسب، انتخاب اکثر طراحان داخلی ساختمان می‌باشد. علاوه بر موارد ذکر شده، گچبری‌های سقف دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوعی هستند که با توجه به سلیقه‌های مختلف، امکان نصب آسان را خواهند داشت.

هدف از بکارگیری گچبری در سقف، حذف فضای یکپارچه و هموار سقف بوده و البته جهت جدا کردن سقف از دیوار نیز کاربرد زیادی دارد. برخی افراد، برای آنکه تزیین سقف کمی متفاوت و جذاب‌تر از دیوارها ظاهر شود، رنگ متفاوتی برای گچبری نصب شده روی سقف، انتخاب می‌کنند.

گچبری شیک را از ما بخواهید.

انواع گچبری سقف چیست؟

گچبری سقف، مانند سایر مصالح ساختمانی دارای انواع مختلف است که بر اساس کاربرد و ویژگی‌های متفاوتی که دارد، تقسیم‌بندی آنها نیز متفاوت انجام می‌شود. در حالت کلی، گچبری‌های سقف به دو نوع زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  1. گچبری پیش ساخته سقف از قالب‌های آماده برای تولید این نوع گچ‌بری‌ها استفاده می‌شود. همچنین در ساخت این نوع گچبری از یونولیت، پلی استایرن، ترکیب گچ و فوم و . . . استفاده شده و طرح‌های آماده و متنوعی برای ساخت و اجرای آنها در نظر گرفته می‌شود.
  2. گچبری دستی سقف

    همانطور که از نام این نوع گچبری‌ها مشخص است، پیاده‌سازی و نصب آنها توسط ابزارهای خاص و دست انجام خواهد شد. برای ساخت این نوع گچبری‌ از ترکیب آب و گچ استفاده می‌شود و سپس پیش از آنکه، ملات جامد یا سفت شود، طرح و مدل مورد نظر را اجرا می‌کنند.

    گچبری سقف جدید و لوکس با طراحی شیک

    گچبری، از جمله هنرهای تزیینی است که با کنده‌کاری و طراحی بر روی گچ، جهت تزیین و زیباسازی فضاهای داخلی و بیرونی ساختمان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیرباز، استفاده از گچبری در معماری خانه‌های ایرانی رایج بوده است. استفاده از هنر گچبری در بخش‌های مختلف ساختمان مانند دیوار، ستون، سقف و . . . مرسوم بوده که از میان آنها، تزیین سقف با انواع طرح‌ها و مدل‌های گچبری بیشتر در نظر مردمان بوده است.

    امروزه در بیشتر ساختمان‌ها از گچبری سقف جدید، استفاده می‌شود. گچبری‌های سقف مدرن و جدید، طراحی و مدل ساده‌تری نسبت به طرح‌های قدیمی دارند. به همین خاطر، استقبال زیادی از این نوع طرح‌ها نیز شده است.

    هر چند، هنوز، برخی از افراد طرفدار گچبری‌های با طراحی ریز و پُر نقش و نگار هستند، اما از این میان، افرادی هستند که با توجه به معماری خانه، از گچبری سقف جدید یا گچبری سقف ساده بیشتر برای تزیین سقف استفاده می‌کنند.

    برای طراحی گچبری سقف ، به ویژه برای سقف خانه‌های مدرن امروزی، می‌توان از طرح‌ها و سبک‌های مختلفی الهام گرفت. گچبرهای خِبره و کاربلد، با رسم نقوش ریز و درشت و همچنین خَلق طرح‌های متنوع و جذاب، بر زیبایی گچبری‌های سقف می‌افزایند.

کیس استوک i5

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

برای فروش کیس استوک i5 با ما در ارتباط باشید

چرا لپ تاپ استوک بخریم ؟

خرید لپ تاپ استوک علاوه بر مزایای مهمی از جمله قیمت مناسب، کیفیت و سخت افزار قدرتمند، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. هرگز از افراد سود جو چیزی خریداری نکنید. می توانید در میان انواع لپ تاپ استوک، بسته به نیازتان یکی از لپ تاپ های لمسی، صنعتی، سبک وزن، نازک، گیمینگ و حرفه ای را انتخاب کنید.

در نظر داشته باشید که در برخی موارد لپ تاپ استوک اصلا کار نکرده یا نهایتا تا 30 روز از آنها استفاده شده است. با این حال قیمت این لپ تاپ ها یک سوم قیمت اصلی آن در بازار می باشد. این اصلی ترین دلیلی است که کاربران به سمت لپ تاپ استوک کشیده می شوند. در این بین لپ تاپ استوک لنوو و لپ تاپ استوک HP از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و با توجه به قیمت اصلی آنها در بازار، بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوالات رایج در رابطه با سیستم مانیتور استوک سامسونگ است. مانیتور‌ یکی از پر کاربرد‌ترین قطعاتی است که در سیستم‌ رایانه‌ از آن استفاده می‌شود. مانیتور‌ می‌تواند به راحتی تمام فعالیت‌های ورودی را دریافت و خروجی مطلوبی را ارائه دهد. صفحه مانیتور‌ تمام عملیات‌های اجرایی را به کاربر نشان می‌دهد. بدون وجود مانیتور، هیچ داده و ورودی قابل به مشاهده نبود. نمایش اطلاعات به کمک مانیتور انجام می‌شود.

مانیتور‌ها در دسته بندی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متفاوتی تولید شده‌‌‌‌‌‌‌‌اند. دسته اول برای مانیتور‌های تک رنگ و دسته دوم برای مانیتور رنگی است. علاوه بر این، مانیتور‌های تک رنگ و رنگی در سیستم تلویزیونی نیز استفاده می‌شوند.

لپ تاپ نیز به نوعی از مانیتور تشکیل شده است. البته نوع ساخت آن نسبت به مانیتور‌های مستقل بسیار خاص‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر است. لپ تاپ یک صفحه بسیار تخت دارد. ظرافت خاصی نیز در ساختار آن شکل گرفته است. یکی از خصوصیات مانیتور استوک مشاهده تصاویر با کیفیت استاندارد است. این تصاویر به شکل پیکسل ساخته شده‌اند. در واقع پیکسل به نقاط کوچک در کنار هم گفته می‌شود.

اصلی ترین دلیلی که افراد به سمت لپ تاپ استوک جذب می شوند، قیمت و کیفیت فوق العاده بالای آنها است. در شرایط اقتصادی کنونی و نابسامانی اوضاع ارز، قیمت محصولات دیجیتالی بخصوص لپ تاپ و موبایل که از نیازهای مهم و روزمره تمامی اقشار جامعه به شمار می روند، بشدت افزایش یافته و قدرت خرید محصولات آکبند در بین مردم کاهش یافته است. حتما تا به حال واژه لپ تاپ استوک را شنیده اید! مطمئنا با شنیدن این کلمه تعابیر زیادی در ذهنتان شکل می گیرد و با حرف هایی که از افراد کم اطلاع و پر ادعا به گوشتان رسیده، قطعا اطلاعات اشتباه زیادی دریافت کرده اید.

کیس ها قطعات مختلفی را در خود جای می دهند. اگر این قطعات دست دوم باشند به آن دستگاه کیس استوک گفته می شود که سلامت و کیفیت هر یک از این تجهیزات و قطعات نیز بسیار اهمیت دارد. در این راهنمای خرید، به اطلاعات مهم و ارزشمندی در این رابطه خواهیم پرداخت.

بدنه

بدنه با چهارچوب یک کیس استوک زمانی ارزش خرید دارد که ضربه نخورده باشد و هیچگونه آسیب یا ترک خوردگی به آن وارد نشده باشد. پس چنانچه چهارچوب دست نخورده باقی مانده باشد نیازی به هزینه اضافی و خرید یک کیس نو نخواهد بود و کیس دست دوم می تواند نیازهای شمارا مرتفع کند.

برای اطلاعات بیشتر از خرید کیس استوک با ما در ارتباط باشید.

منبع تغذیه

یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش های سخت افزاری کامپیوتر ها و در کیس دست دوم منبع تغذیه آن است پس حتما این قطعه را از مکانی خریداری کنید که کاملا از صداقت فروشنده آن اطمینان داشته باشید. یک منبع تغذیه که مدت طولانی کار کرده باشد انتخاب خوبی برای کیس استوک شما نخواهد بود.